شرکت نسوزگستران فیدار

ارائه دهنده محصولات پارچه نسوز ،محصولات میکا ، محصولات سرامیکی

شرکت نسوزگستران فیدار

ارائه دهنده محصولات پارچه نسوز ،محصولات میکا ، محصولات سرامیکی

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد. شرکت نسوز گستران فیدار طی همکاری نزدیک با شرکت های معتبری در دنیا، همچون شرکت PTW (آلمان) ، Acla Werke (آلمان) ، VATI (روسیه) ، Luyang Wool (چین) ،Hitex (چین) و … توانسته است سطح دانش تخصصی خود را در این زمینه ارتقا بخشد و هم اکنون محل قابل اتکایی برای مشاوره و تامین محصولات مورد نیاز صنایع و کارخانجات در این زمینه می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پارچه نسوز


برای خرید پارچه نسوز همین حالا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید :

مشخصات تماس

  • آدرس : تهران ، خ مطهری ، بعد از خ سلیمان خاطر ، ک اورامان ، پ 50 ، ط3 ، واحد 6
  •  
    تلفن : 02188320560 
    فکس : 02188823937
    ایمیل : ,sales@ngfco.ir , info@ngfco.ir


http://www.ngfco.ir/

پارچه نسوز در واقع پارچه ای است که در آن الیاف و مواد نسوز به کار رفته باشد. این الیاف امکان دارد  فایبرآزبست ، فایبرگلاس ، فایبرسرامیک ، گرافیت و حتی سیلیکا باشد . برای تولید پارچه نسوز ها ، از شیوه هایی همچون پلین ، تار و پود بافت ، ساتن و … استفاده می کنند . پارچه نسوز ، علملا کاربرد های متفاوتی دارد ، اما مهمترین جنبه برای تعیین کارکرد آن ، مقاومت حرارتی آن است و اینکه تا چه اندازه می توانند دما و حرارت بالا و به شکل کلی گرما را تاب آورد و از بین نرود.  پر فروش ترین محصولات شرکت نسوز گستران فیدار در زیرمجموعه ی پارچه نسوز ها ، پارچه های نسوز فایبر گلاس ، پارچه های نسوز سرامیکی و پارچه نسوز سیلیکا می باشند که بسیار پرکاربرد و مطرح نیز می باشند.

در صورت لزوم ،  زمانی که نیاز به مقاومت گرمایی بیشتر باشد و یا نیاز به افزایش نیروی مکانیکی پارچه بود ، می توان منسوجات نسوز را با مواد پلیمری روکش دار کرد و یا از رشته های فولادی برای افزایش این ویژگی ها در آن ها استفاده کرد.
پارچه سیلیکونی ، پارچه تفلونی ، پارچه فایبر گلاس آلومینیوم دار و پارچه سرامیکی سیم دار نیز  از پرطرفدارترین این نوع پارچه ها می باشند .


پارچه نسوز

پارچه نسوز

پارچه نسوز چیست

منسوج نسوز یا پارچه نسوز چیست ،  از چه موادی تشکیل شده است و چه علت یا علت هایی منجر به  نسوختن یا دیرتر سوختنش می شود ؟ برای پاسخ باید گفت که وزن و نوع بافت پارچه می تواند مواد را به آتش بکشاند و از بین ببرد . پارچه نسوز ، از منسوجات محکم بافته شده که  ویژگی اصلی آنها دیر تر و سخت تر سوخته شدنشان می باشد. در آزمایش ها و تحقیقات انجام شده ، مشخص شده است که پارچه های سنگین تر با بافت تنگ ، آهسته و دیرتر از منسوجات با بافت شل و سبک می سوزند . پارچه های دراز ، شل ، کرکی با سطح توده ای از پارچه هایی با سطح سخت و تنگ راحت تر می سوزند.

پارچه نسوز ، پارچه ای است که در برابر حرارت مقاوم است و اکثر پارچه های مصنوعی و غیر طبیعی را در زیرمجموعه خود دارد  ،  مانند پارچه هایی که در آنها  نایلون ، پلی استر و اکریلیک به کار رفته که به راحتی آتش نمی گیرند . البته این باور نادرست است که پارچه نسوز کلا از بین نمی رود ، این مواد موقعی که در معرض آتش قرار گیرند ذوب شده و ماده بسیار گرم و چسبنده ای ایجاد می کنند که ممکن است سوختگی را حتی جدی تر کند .

با ترکیب پارچه های طبیعی و مصنوعی ، انواع ترکیبی پارچه نسوز ایجاد می شود که طبعا ، ویژگی های بسیار برتری نسبت به دو مدل دیگر پارچه نسوز دارد اما در نهایت نباید فراموش کرد که اگر این پارچه ها در دمای بسیار بالا قرار گیرند ذوب می شوند و صدماتی را ممکن است منجر شوند .

پارچه نسوز چیست

پارچه نسوز چیست

ویژگی پارچه نسوز

پارچه نسوز ها و یا همان منسوجات نسوز ویژگی های خاصی دارند که ممکن است مصرف کنندگان را حتی به حیرت بیاندازند . در حالت طبیعی ، تمام پارچه ها خواهند سوخت و از بین خواهند رفت ، اما متخصصان راهی پیدا کرده اند که می توانند سوختن برخی پارچه ها را به تاخیر بیاندازند . در حالت کلی  پارچه هایی با الیاف طبیعی مانند پنبه، ابریشم و کتان بسیار آسان تر و سریع تر از پشم می سوزند . منسوجات نسوز پارچه هایی هستند که به طور طبیعی مقاوم تر از پارچه های رقیب خود هستند ،که این امر به علت  دخالت مواد شیمیایی و یا الیاف نسوز به کار رفته در آن ها می باشد.

ویژگی های فیزیکی پارچه های نسوز ، معمولا مربوط به خواص پارچه است. به عبارت بهتر می توان گفت که در ترکیب پارچه و رزین ، کارکرد محصول نهایی بیشتر به ویژگی های پارچه شبیه است. به عنوان مثال ، میانگین صرف مقاومت کششی پارچه و رزین برای تعیین قدرت یک پانل رضایت بخش نیست . نتایج برخی تحقیقات نشان دهنده آن است که پارچه بیشتر بار را متحمل می شود . در نتیجه ، انتخاب نوع پارچه  به هنگام طراحی سازه های کامپوزیتی امری حیاتی و قابل توجه میباشد . تولید کنندگان پارچه نسوز ،  امروزه از سه  نوع محصول متداول استفاده می کنند ، از جمله فایبرگلاس ، فیبر کربن ، و کولار . هر یک از آن ها در اشکال و سبک های مختلفی به بازار می آید و مزایا و نقص هایی دارد که باید قبل از شروع هر پروژه تجزیه و تحلیل شوند. اگر احساس می کنید که نیاز به مشاوره ای حرفه ای در زمینه تجزیه و تحلیل موارد استفاده در رابطه با پارچه نسوز دارید می توانید با مشاوران شرکت نسوز گستران فیدار تماس بگیرید.

ویژگی پارچه نسوز

ویژگی پارچه نسوز

پارچه فایبرگلاس

به هر ترتیب ، شناخته شده ترین و کم هزینه ترین پارچه های نسوز ، محصولی است به نام فایبر گلاس ، که از دهه ۱۹۵۰ تا الان با موفقیت نقش های حیاتی اش را ایفا کرده است و در کل دنیا به دلیل خواص ویژه اش شناخته شده است . برای مثال وزن پایینی دارد ، دارای کشش متوسط بوده و مقاومت فشاری خوبی دارد و آسیب های ناشی از بارگذاری دوره ای را تحمل می کند .این پارچه ها ترکیباتی هستند از الیاف شیشه  با مواد پلیمری که از الیاف شیشه به عنوان تقویت کننده و از مواد پلیمر به عنوان زمینه استفاده می شود . این نوع پارچه نسوز معمولا بین ۴۵۰ تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد  مقاومت حرارتی دارد . ویژگی های دیگرش عبارتند از ضد زنگ بودن ، عایق الکتریکی و مقاومت مکانیکی بالا . در ضخامت های ۰/۱ (۱۰۰ گرمی) و ۰/۲ (۲۰۰ گرمی) و ۰/۴۳ (۴۳۰ گرمی) و ۰/۵ و ۱ و ۱/۵ و ۲ و ۳ میلیمتر موجود است .


پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس

پارچه نسوز کربنی

فیبر کربن محصول رایج دیگری است که قدرت و سفتی بی بدیلی را ارائه می کند. همچنین بالاترین کششی نهایی ، و مقاومت خمشی فشاری در صنعت را تولید می کند (که نیروی مورد نیاز برای کشیدن ، فشار ، و یا خم شدن به یک نقطه شکست است)، و اغلب به دلیل بافت فشرده اش انتخاب می شود . با این حال ، به طور کلی از محصولات دیگر گران تر است.خصوصیات دیگر الیاف کربن عبارت است از مقاومت در برابر اصطکاک ، دوام و وزن مخصوص پایین که  در مقابل عبور اشعه ایکس ، فشار و حرارت بالا بسیار قابل اطمینان است.

پارچه نسوز کربنی

پارچه نسوز کربنی

پارچه نسوز فویل دار

پارچه نسوز را همانطور که در بالا گفته شد ، در برخی موارد ، به جهت بالا رفتن مقاومت فیزیکی و شیمیایی ، با فویل آلومینیم و یا رشته سیمهای فلزی مسلح کرده و  به مواد خاصی همچون گرافیت، کربن، تفلون، سیلیکون و … آغشته (Impregnate) و یا روکش (Coat) می نمایند. این محصول نیز توسط شرکت نسوزگستران فیدار ارائه می شود. برای افزایش مقاومت مکانیکی و شیمیایی ، پارچه فایبر با فویل آلومینیوم پوشانده شده که باعث آسیب کمتر پارچه می شود . این پارچه نسوز فویل دار، از ۵۵۰ تا ۸۰۰ درجه سانتیگراد مقاومت حرارتی دارد و می توان از آن جهت عایق بندی و جلوگیری از ترکش های جوشکاری و ذعال آتش نیز استفاده نمود . پارچه فایبر فویل دار در ضخامت های ۰/۵ و ۱ و ۲ و ۳ میلیمتر موجود است .

پارچه نسوز فویل دار

پارچه نسوز فویل دار

پارچه سرامیکی

پارچه های سرامیکی مقاوم ترین پارچه نسوز صنعتی با تحمل درجه حرارت ۱۲۶۰ سانتیگراد می باشد . این پارچه های نسوز از الیاف نسوز آلومینوسیلیکاتی و ترکیب بیست درصد از مواد آلی و فیبرهای نسوز ساخته می شود که در نهایت محصولی دارای مقاومت و انعطاف پذیری بالا حاصل می شود. همچنین جهت تقویت استحکام مکانیکی از سیمهای نسوز استیل یا سیم های فولادی استفاده می شود.

پارچه سرامیکی


برای خرید پارچه نسوز همین حالا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید : 

مشخصات تماس


آدرس : تهران ، خ مطهری ، بعد از خ سلیمان خاطر ، ک اورامان ، پ 50 ، ط3 ، واحد 6

 

تلفن : 02188320560 

فکس : 02188823937

ایمیل : ,sales@ngfco.ir , info@ngfco.ir


http://www.ngfco.ir/

پارچه سرامیکی

منابع و لینک های مرتبط :

پارچه نسوز 

فروش پارچه نسوز

پارچه نسوز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی