شرکت نسوزگستران فیدار

ارائه دهنده محصولات پارچه نسوز ،محصولات میکا ، محصولات سرامیکی

شرکت نسوزگستران فیدار

ارائه دهنده محصولات پارچه نسوز ،محصولات میکا ، محصولات سرامیکی

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد. شرکت نسوز گستران فیدار طی همکاری نزدیک با شرکت های معتبری در دنیا، همچون شرکت PTW (آلمان) ، Acla Werke (آلمان) ، VATI (روسیه) ، Luyang Wool (چین) ،Hitex (چین) و … توانسته است سطح دانش تخصصی خود را در این زمینه ارتقا بخشد و هم اکنون محل قابل اتکایی برای مشاوره و تامین محصولات مورد نیاز صنایع و کارخانجات در این زمینه می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰


برای خرید پارچه نسوز فویل دار با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید :

مشخصات تماس

  • آدرس : تهران ، خ مطهری ، بعد از خ سلیمان خاطر ، ک اورامان ، پ 50 ، ط3 ، واحد 6
  •  
    تلفن : 02188320560 
    فکس : 02188823937
    ایمیل : ,sales@ngfco.ir , info@ngfco.ir


http://www.ngfco.ir/

پارچه نسوز فویل دار

پارچه نسوز فویل دار برای افزایش برخی ویژگی های پارچه ی نسوز به بازار وارد شد. بدین معنا که مثلا برای زیاد تر کردن استحکام پارچه ی نسوز مصرفی ، کارخانجات و مصرف کنندگان ، از این نوع پارچه ها بهره جستند. برای مثال در پارچه سرامیک فویل دار ، در جهت بیشتر شدن  استحکام کششی و مکانیکی و انعطاف پذیری هرچه بیشتر آن ، پارچه سرامیک را با فویل آلومینیوم مسلح پوشانده که در مجموع باعث کم شدن آسیب به آن شد .در ضمن این فرآیند باعث بالا رفتن مقاومت حرارتی پارچه نسوز هم می شود. بسته به نوع کاربری ، می توانید با شرکت نسوزگستران فیدار تماس حاصل کرده تا اطلاعات دقیقتری راجع پارچه نسوز فویل دار بدست آورید.

پارچه نسوز فویل دار

پارچه نسوز فویل دار

پارچه نسوز فویل دار چیست

برای آنکه این نوع پارچه نسوز ها را بهتر بشناسیم و بدانیم که پارچه نسوز فویل دار چیست شاید بد نباشد ابتدا از روکش های آلومینیمی سخن به میان آوریم.  فویل آلومینیوم به صفحه های نازک از جنس آلومینیوم ارجاع داده می شود که در اثر نورد آلومینیوم با ضخامت بالا طی فرآیند نورد گرم و سرد به ضخامت کمتر از 0.2 میلی متر و بیشتر از 6 میکرون تبدیل شده است. فویل آلومینیوم قابل انعطاف است و می تواند به آسانی خم شود یا در اطراف اجسام پیچیده شود.

فویل های نازک آلومینیومی بر اساس فرآیند تولید و میزان سختی ایجاد شده در عملیات شکننده هستند که در حالت آنیل کامل مانند پلاستیک یا کاغذ از آن به عنوان روکش استفاده می شود. تاریخچه ی فویل آلومینیم بدین صورت است که فویل آلومینیوم در اواسط قرن بیستم جایگزین قلع شد. در سال دو هزار و سه، تولید سالانه فویل آلومینیوم در اروپا حدود هشتصد هزار تن و در ایالات متحده آمریکا ششصد هزار تن بر آورد شد . در کشور ایران سالانه حدود پانزده  الی هفده هزار تن از این محصول در ضخامتهای تخصصی و بسیار نازک مصرف می شود.

پارچه نسوز فویل دار چیست

پارچه نسوز فویل دار چیست

تقریبا هفتاد و پنج درصد تولید فویل آلومینیوم برای بسته بندی مواد غذایی ، لوازم آرایشی ، دخانیات و بیست و پنج درصد برای مصارف صنعتی (مانند عایق کاری حرارتی ،کابل و محصولات الکترونیکی ) استفاده می شود. که در اینجا عایق کاری حرارتی مد نظر است. در انگلستان و آمریکا به دلایل تاریخی معمولا آنرا ورق قلع می نامند.این محصول کاربردهای گوناگون در طبخ خوراکیها دارد. از فویل آلومینیوم برای تولید ظروف بهداشتی و یکبار مصرف برای جایگزین با ظروف یکبار مصرف پلاستیکی استفاده می شود. مصارف آلومینیم یا فویل به این زمینه ها محدود نمی شود . بلکه مصارف خانگی هم دارد . مثلا به هنگام سفر ، مواد خوراکی را با فویل پوشش می دهند و آن را به روی آتش می گذارند.

پارچه نسوز فویل دار چیست

پارچه نسوز فویل دار چیست

تقاضای جهانی فویل آلومینیومی به‌طور متوسط سالانه سه درصد رشد دارد. در‌حال‌حاضر سرمایه‌گذاری برای تولید فویل در آمریکای شمالی پایین‌ترین و در آسیا رو به رشد است. از فویل‌های نازک‌تر در بسته‌بندی استفاده می‌کنند که مصرف آن نه درصد  افزایش نشان می‌دهد ولی مصرف ورق‌های ضخیم‌تر رشدی معادل هشت درصد داشته است. حدود سه‌چهارم فویل تولید شده در اروپا در صنایع بسته‌بندی مصرف دارد.

با توجه به نیاز بازار جهانی به نازک‌ترین فویل آلومنیومی با بالاترین بهره‌وری، یک شرکت آلمانی نتوانسته است آخرین تجهیزات تولیدکننده اینگونه ورق‌ها یا فویل‌ها را به بازار عرضه کند. نگاه نزدیکی به کارتن‌های مقوایی نوشابه نشان می‌دهد که حداقل از شش لایه مواد مختلف تشکیل شده است. یکی از این لایه‌ها فویل آلومینیومی است که در مقابل نور، گازها، میکروب‌ها و نشتی، خواص و مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. استفاده از فویل‌های بسیار نازک می‌تواند از حجم بسته و مصرف فلز نیز بکاهد. معمولا مصرف‌کننده آن بدون توجه به تکنولوژی پیشرفته در تولید این‌گونه فویل‌ها آن را پس از استفاده محتویات آن بیرون می‌اندازد.

پارچه نسوز فویلدار

پارچه نسوز فویلدار

ادعا شده است که یک شرکت کوچک خانوادگی در آلمان  سردمدار این تکنولوژی بوده و سهم آن در بازارهای جهانی حدود هفتاد و پنج درصد می باشد . طی فرآیند نورد یک اسلب آلومینومی با طول اولیه پنج متر به یک فویل آلومینیومی به طول سیصد و پنجاه کیلومتر تبدیل می‌شود. چنانچه یک نمونه ورق با پهنای دو متر داشته باشیم نیروی زیادی لازم است، تا این فویل ساخته شده یا تبدیل صورت پذیرد و برای این کار سیلندرهای هیدرولیکی باید هر کدام هشتصد تن فشار یا نیرو وارد آورند. این نیروها باید آنچنان دقیقا کنترل شوند که فویل به تدریج در طول نوردهای متوالی نازک‌تر شود از آنجا که غلتک‌ها دارای اقطار نسبتا کوچکی هستند بایستی دارای غلتک‌های سنگین و قوی‌تری باشند تا در مقابل فشارهای سنگین خم نشوند.

خود غلتک‌ها دارای محفظه‌های فشاری حلقه‌ای یا رینگی شکلی هستند که می‌توانند به شکل‌های مورد نظر از طریق تغییر فشار هیدرولیک در داخل آنها با توجه به نیازهای فرآیند خاص درآیند. سرعت بالا سرعت ورق برای نورد شدن تا صد و بیست کیلومتر در ساعت می‌رسد. این شرکت یک نورد خاص مجهز به سنسورهایی برای ارزیابی تختی ورق ابداع کرده است. یک سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مکمل‌ با سرعت بالا اطلاعات ورودی را سریعا فرآیند می‌کند تا به موقع تنظیمات لازم برای حفظ کنترل صورت پذیرد.

پارچه نسوز فویل دار

پارچه نسوز فویل دار

انواع پارچه نسوز فویل دار

  • پارچه نسوز فایبرگلاس فویل دار :  برای افزایش مقاومت مکانیکی و شیمیایی ، پارچه فایبر گلاس با فویل آلومینیوم پوشش داده می شود که باعث می شود آسیب کمتری را پارچه متحمل شود . تحمل حرارتی این پارچه نسوز فایبرگلاس فویل دار بین پانصد و پنجاه تا هشتصد درجه سانتیگراد برآورد شده است . کاربرد های این محصولات در  عایق بندی مخازن و لوله ها ، تولید لباس و روکش های ضد حریق و جلوگیری از ترکش های جوشکاری و ذعال آتش نیز استفاده می شود . پارچه فایبر فویل دار عمدتاً با عرض یک متر در ضخامت های پنج دهم ، هشت دهم ، یک ، یک و نیم ، دو ، سه میلیمتر موجود است .
  • پارچه سرامیکی فویل دار  :برای افزایش مقاومت کششی و انعطاف پذیری و استحکام مکانیکی ، پارچه سرامیک با فویل آلومینیوم مسلح پوشانده شده که همانند پارچه فایبرگلاس آلومنیم دار ، احتمال صدمه دیدن پارچه را کمتر می کند . تحمل حرارتی این پارچه بین هزار تا هزار و دویست درجه سانتیگراد می باشد. پارچه سرامیکی فویل دار در ضخامت های متفاوت موجود می باشد که برای سفارش ضخامت مورد استفاده خود می توانید با شرکت نسوزگستران فیدار تماس حاصل فرمایید.
انواع پارچه نسوز فویل دار

انواع پارچه نسوز فویل دار


برای خرید پارچه نسوز فویل دار با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید :

مشخصات تماس

  • آدرس : تهران ، خ مطهری ، بعد از خ سلیمان خاطر ، ک اورامان ، پ 50 ، ط3 ، واحد 6
  •  
    تلفن : 02188320560 
    فکس : 02188823937
    ایمیل : ,sales@ngfco.ir , info@ngfco.ir


http://www.ngfco.ir/


منابع و لینک های مرتبط :

پارچه نسوز آلومینیم دار

پارچه نسوز فویلدار

پارچه نسوز فویلدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی