شرکت نسوزگستران فیدار

ارائه دهنده محصولات پارچه نسوز ،محصولات میکا ، محصولات سرامیکی

شرکت نسوزگستران فیدار

ارائه دهنده محصولات پارچه نسوز ،محصولات میکا ، محصولات سرامیکی

شرکت بازرگانی صنعتی نسوز گستران فیدار در تاریخ ۱۳۸۳/۱/۲۹ تحت شماره ۲۱۹۳۸۲ در اداره ثبت شرکت های تهران ثبت گردید. هدف از تاسیس این شرکت واردات پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته از کشور آلمان بود. با گذشت زمان و افزایش تجربه مدیران ، این شرکت بر روی صنعت آب بندی و عایق بندی تمرکز نمود و ظرف مدت کمتر از ده سال هم اکنون یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه می باشد. شرکت نسوز گستران فیدار طی همکاری نزدیک با شرکت های معتبری در دنیا، همچون شرکت PTW (آلمان) ، Acla Werke (آلمان) ، VATI (روسیه) ، Luyang Wool (چین) ،Hitex (چین) و … توانسته است سطح دانش تخصصی خود را در این زمینه ارتقا بخشد و هم اکنون محل قابل اتکایی برای مشاوره و تامین محصولات مورد نیاز صنایع و کارخانجات در این زمینه می باشد.

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

پارچه فایبرگلاس

مشخصات تماس


آدرس : تهران ، خ مطهری ، بعد از خ سلیمان خاطر ، ک اورامان ، پ 50 ، ط3 ، واحد 6

 

تلفن : 02188320560 

فکس : 02188823937

ایمیل : ,sales@ngfco.ir , info@ngfco.ir


http://www.ngfco.ir/


پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس  در زمان هایی که وزن و قدرت و دوام اهمیت دارند کاربرد خواهد داشت . پارچه فایبر گلاس از بافت هایی با دوام و قدرتمند تشکیل شده  که معمولا در جهت استفاده های صنعتی غیر از لباس از آن استفاده می کنند.  از آنجایی که برخی خاصیت های منحصر به فرد دارد ، این ویژگی ها ، پارچه فایبرگلاس را در کاربری های صنعتی بسیار محبوب کرده است .

پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس

ویژگی پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس از کارایی های متعددی برخوردار است : به عنوان عایق حرارتی و الکتریکی در صنعت الکترونیک، گهگاهی به عنوان یک جزء در پوشش های زرهی در وسایل نقلیه نظامی ، کلاه، و عرشه ناوهای هواپیمابر. پارچه های سبک وزن همچنین دارای بخش های انتهایی صافی هستند و برای تولید یک لایه ضد آب روی چوب و یا سطوح دیگر ایده آل هستند، از جمله در تعمیر قایق و دیگر کاربرد های دریایی مورد نیاز.

مهمترین ویژگی کیفی این پارچه نسوز تحمل بالا در برابر گرمای شدید و سوزان است . نه تنها گرمای تابشی را با بهره وری قابل توجهی پراکنده می کنند ، بلکه برخی از انواع این پارچه ها می توانند درجه حرارت تا هزار و ششصد و چهل و هشت درجه سانتیگراد را در حدود یک دقیقه تحمل کنند. این پارچه ها همچنین استحکام کششی بالایی دارند . به اضافه اینکه پارچه فایبر گلاس از مواد معدنی ساخته شده که باعث می شود در مقابل نور خورشید ، باکتری ها ، یا قارچ ها غیر قابل نفوذ شود.

ویژگی پارچه فایبرگلاس

ویژگی پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس با روکش تفلون :PTFE

پارچه  فایبرگلاس روکش شده با پلی تترافلوئور اتلین(PTFE) را فایبر گلاس با روکش تفلون گویند .این پارچه نسوزها کیفیت خوبی دارند به شکلی که در هنگام استفاده در شرایط های مختلف آب و هوایی، خطر پوسیدگی پایین تری بر اثر تابش امواج فرابنفش (UV) خورشید ، در طول زمان زیاد، دارند.

این پارچه ها ارزشهای خود را در سازه هایی که معمولا خوش ظاهر وخوش ساخت  بوده و همچنین در دهانه های با طول بسیار زیاد ثابت کرده اند. از دیگر خاصیت های برجسته این محصولات می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر کثیفی، دوام بالا و و البته نسوز بودنشان اشاره کرد. در زیر به برخی از مشخصات مقاومتی، مکانیکی پارامترهای مرتبط بادوام و زیبایی اشاره می کنیم.

مقاومت کششی پارچه های فایبرگلاس روکش شده با تفلون متغیر بوده و بین صد و شصت تا هشتصد و هشتاد کیلوگرم بر سانتی مترمربع در پنج سانتی متر عرض پارچه متغیر می باشد. . پارچه های PTFE در قیاس با پارچه های PVC مقاومت دربرابر پارگی پایین تری دارند. عمر مفید پارچه های PTFE بیشتر از سی سال تخمین زده شده است.

الیاف شیشه با روکش تفلون به طور معمول در رنگ سفید تولید می شوند و دارای گذردهی نور تا بیست و پنج درصد در بازار موجود می باشند. یکی از مهمترین خواص پارچه های PTFE، نسوز بودن و غیرقابل احتراق بودن آنها است.

پارچه فایبرگلاس با روکش تفلون :PTFE

پارچه فایبرگلاس با روکش تفلون :PTFE

 پشم شیشه

پشم شیشه از قدیمی ترین و پر مصرف ترین انواع عایق های حرارتی است و تارخچه تولید آن در داخل کشور به حدود چهل سال قبل می رسد . به عبارت بهتر این نوع عایق ، نوعی پشم معدنی است که از مذاب شیشه به دست می آید و ظاهر آن به صورت الیاف انعطاف پذیر شیشه است .

این ماده از ذوب شیشه و تبدیل آن به الیاف ریز تولید می شود. این الیاف را به صورت رول یا پانل در آورده و برای مصرف به بازار عرضه می شوند. پشم شیشه در مقابل آتش مقاوم بوده و این عایق انواع و کاربردهای متفاوتی دارد.ضخامت استاندارد الیاف آن بین 3.2 الی 6.4 میکرون است . این موضوع باعث نرمی پشم شیشه و افزایش زمان حفظ خواص ارتجاعی و کاهش میزان ریزش ذرات آن می شود . چنانچه نیاز به اطلاعات دقیق تر راجع پارچه فایبرگلاس دارید با شرکت نسوزگستران فیدار تماس بگیرید.

پشم شیشه از انواع عایقهای حرارتی سلول باز است و می تواند رطوبت محیط را جذب نماید و در مجاورت با بخار آب (خصوصا در سطوح گرم ) تولید اسید سیلیسیک نماید . لذا اگر محافظت از آن به نحو مطلوب انجام نشود ، باکتریها و قارچها در بین الیاف آن رشد می کنند .

پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس

الیاف پشم شیشه سوزنی شکل بوده و تماس آنها با پوست باعث خراشیدگی می شود . اگر این الیاف وارد ریه شوند خارج نمی شوند و استمرار تنفس ذرات معلق آن می تواند باعث ایجاد بیماریهای تنفسی و پوستی شود .حداکثر تحمل حرارتی پشم شیشه 550 درجه سانتیگراد است . در توسعه آتش سوزی بی اثر بوده و در مجاورت حریق گازهای سمی تولید نمی کند .اخیرا پشم شیشه های جدیدی تولید شده است که از ترکیب مذاب دو نوع شیشه بدست می آید که تحریک پوستی آن کمتر است و نیازی به چسباننده شیمیایی برای چسباندن الیاف به هم ندارد .

پارچه فایبر گلاس

پارچه فایبر گلاس

کاربرد پشم شیشه

همانطور که گفته شد ، پشم شیشه از موادی ساخته شده ، که عمدتا الیاف ریز شیشه می باشند . پشم شیشه از ذوب شیشه بدست می آید که سپس آنرا به الیاف ریزتر تبدیل می کنند. پشم شیشه در طبقه بندی انواع عایق ها جزء عایق های با قیمت مناسب و کاربری زیاد محسوب می شود. پشم شیشه پس از تولید بصورت رول در آمده و به بازار عرضه می شود . برای استفاده از پشم شیشه ، بهتر است به دستور العمل شرکت سازنده توجه شود.

پشم شیشه در محیط هایی که دارای رطوبت بالا هستند بسیار کاربردی است زیرا پشم شیشه در این محیط ها کمتر از یک درصد از حجم خود رطوبت جذب می نماید که از این رو نسبت به سایر عایق های دیگری که وجود دارند بسیار مطلوبتر به نظر می رسد.پشم شیشه به علت مواد شیشه ای که در آن وجود دارد جزء مواد بسیار مستحکم و مقاوم در برابر انواع خوردگی و پوسیدگی طبقه بندی می شود.

پارچه فایبرگلس

پارچه فایبرگلس

ویژگی پشم شیشه

پشم شیشه به دلیل اینکه در طول زمان در برابر این خوردگی ها و پوسیدگی ها مقاومت دارد از این رو از نظر اقتصادی بسار مقرون بصرفه است و در خیلی از موارد پشم شیشه از اتلاف انرژی جلوگیری می نماید. در ادامه به مهمترین مزایای پشم شیشه اشاره شده است. شایان ذکر است این مزایای پشم شیشه فقط برخی از مهمترین آنها هستند: بسیار سبک است،
به آسانی نصب می شود ، ارزان است ، در برابر آتش سوزی مقاوم می باشد ، در برابر خوردگی و پوسیدگی بسیار مقاوم است ، پشم شیشه عایق صوتی نیز بشمار می رود.

پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس

پشم شیشه در صنایع مختلف کاربرد گوناگون دارد در لیست زیر کاربرد پشم شیشه آورده شده است:

  •  جهت تعمیر سقف
  • ایزوله نمودن سقف های عادی
  •  ایزوله نمودن سقف های مسطح
  •  ایزوله نمودن سقف های شیروانی
  •  برای ایزوله نمودن سطح هایی از جنس فلز
  • ایزوله نمودن پی ساختمان
  • برای ایزوله نمودن سطوحی که شیب دار هستند
پارچه فایبرگلاس

پارچه فایبرگلاس

برای خرید پارچه فایبرگلاس همین حالا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید :

مشخصات تماس


آدرس : تهران ، خ مطهری ، بعد از خ سلیمان خاطر ، ک اورامان ، پ 50 ، ط3 ، واحد 6

 

تلفن : 02188320560 

فکس : 02188823937

ایمیل : ,sales@ngfco.ir , info@ngfco.ir


http://www.ngfco.ir/

منابع و لینک های مرتبط :

پارچه نسوز 

پارچه ضد حریق

ترفندی برای نسوز کردن پارچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی